Kvällsbad

Vilken dag! Jag kan säga såhär att jag somna nog inte förrän fyra i natt å klockan ringde halv sju. Det kallar jag härligt! Men det är grymt svårt att sova när det är tusen grader typ. Men det gick till slut när jag flytta ner i källaren. Tacka vet jag källare!

Trodde på förhand att jag skulle ha mycket att göra idag då fem butiker stod på schemat. Men duktig som jag är så blev jag klar i god tid, så mötte upp min kära Josefin, som jag inte träffat på tre veckor, i Kista å gick runt där ett bra tag. Sen blev det även en tripp till Barkarby innan våra vägar skildes åt.

Jag kom hem runt sextiden å va helt slut. Men jag hade lovat att ta ett kvällsdopp med Stefan så jag satt snällt å vänta tills han kom hem, hämta upp honom å åkte til Ekilla. Det va fan mycket folk där måste jag säga. Stefan va en riktig fegis, så jag fick hoppa i å visa hur det ska gå till ;)





Men nu sitter jag här färdigduschad å klar för sängen så jag säger väl med detta, godnatt!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0