In mot staden

Nu ska jag in mot den stora staden å möta upp Erik. Men. Jag. Svettas. Ihjäl. Det är inte kul. Det är så jävla varmt. Men jag klagar inte. Skönt att sommaren verkligen är här. Det blir iaf käk å sen bio eller bowling. Ska bli kul. Dock ser jag inte mina vinstchanser som stora om det blir bowling då jag möter han medmest tur i världen. Men vem vet, jag kan skrälla ;)



Dagens outift (inte ofta det händer):
Jeansshorts å linne.
(Försöker klä mej så lätt som möjligt så jag inte svettas bort)


Men nu måse jag ruuuusa. Hörs förmodligen ikväll om jag inte däckar i sängen när jag kommer hem.

Ha en fin torsdagskväll i det fina vädret.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0