Hej hej!!

Nu känner jag att det är dags att återigen ta mitt ansvar för den här bloggen.
Har inte skrivit något på jättelänge men jag har inte så mycket intressant att skriva om och inga bra låtar att lägga ut heller.

Emma har berättat allt om helgen, jag bodde praktiskt taget hos henne. En jättebra helg var det i alla fall.

Jag gick på semester i fredags. När Nina släppte av mig hemma hos mig när arbetsdagen var slut så kände jag att jag vill inte gå på semester. Jag trivs så bra och tycker att det är riktigt roligt att åka till jobbet. Visst att det kan vara jobbigt med dom tidiga mornarna men det är det värt det!

Var dock in till kontoret idag på en introduktionskurs och åt lunch så fick träffa några få av dom iaf :)

Vad har ni gjort idag? Hoppas ni utnyttjar vädret till fullo! Det ska jag göra imorgon. Sen drar jag till CYPERN om en vecka.

PS. Kommer sakna Emma massor! Önskar henne en riktigt trevlig resa!! D.S

http://fihja.files.wordpress.com/2009/06/sol.jpg



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0