God morgon

Ja men godmorgon allihopa. Jag har visserligen varit vaken ett tag. Är på väg att sätta mej i bilen å åka å jobba. Men jag är så trött. Har ont i huvudet oxå, så jag tog lite sovmorgon idag oxå. Men jag tycker inte det gör nåt, jag kommer ändå komma hem tidigt då jag inte har mycket att göra idag.

Ikväll ska jag träffa min kära syssling som kommer hem från Norge ett par dagar. Det ska bli riktigt roligt. Får se va vi hittar på bara. Det är hans uppdrag att hitta på nåt vi ska göra. Dock måste jag upp riktigt tidigt imorgon så det blir hur som helst lugnt.

Men nu ska jag verkligen sätta mej i bilen. Jag måste säga att jag sköter bloggen rätt bra, blir ju iaf några inlägg om dagen ;) haha.



Här har vi en bild på Emil å Erik :)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0