Fran Cypern

Eftersom att jag lyckats hitta en dator, eller flera ar det men jag lyckades plocka en, sa kan jag ju lika garna slanga in ett inlagg :)

Men som ni kanske marker sa finns det varken a, a eller o, haha. Hoppas ni forstar anda!

Kan ju borja med att saga att det ar otroligt varmt har nere, kanns som man ska rinna bort redan halv sju pa morgonen. Ja ni laste ratt, jag ar uppe sa tidigt for att ta min joggingrunda.
Langst havet varje morgon blir det, sant kan man inte gora hemma i Sverige!

Sen en god frukost med nybakat brod och juice pa balkongen till frukost, njuter till fullo!
Dagarna ser nast intill likadana ut, antingen ar det stranden eller poolen som galler.

Imorgon ar dock ett undantag, da blir det en battur hela dagen som aker runt till lite olika stallen, bland annat Famagusta, det ar en "spokstad". Sok pa det pa google sa far ni veta lite intressanta saker, jag tkr det ar coolt i alla fall.

Nu finns det inte sa mkt mer att tillagga for tillfallet, jag kommer hem om ett par dagar sa da hors vi!!

Kramar Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0