Första träningen avklarad!

Ni hörde rätt! Visst att vi har uppehåll från fotbollen, men inte ligger jag på latsidan för det ;) Idag spelade vi nämligen volleyboll. Vi måste ligga i hårdträning nu för det är turnering om två? tre? veckor. Å efter dagens pass så kan jag bara säga att vi blir jävligt svårslagna ;)

Inte nog med att vi går för seger, vi kommer förmodligen ha snyggaste outfiten oxå. Men det är inget jag kan avslöja nu, men bilder kommer givetvis att läggas upp när turneringen är färdigspelad ;)

Dock känner jag redan att jag kommer att ha träningsvärk i armen imorgon, men jag antar att det är sånt man får ta helt enkelt. Men nu blir det sängen å lite tv-tittande innan det är dags att sova. Jobbet väntar på mej även imorgon.


 
Bilder lånade från min kära vän Lindas blogg. http://lindajohansson.myshowroom.se :)


Sov gott!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0