Flytta!

Idag ska jag flytta! Känns helt sjukt att det var tio månader sen jag flyttade in i den lilla lägenhet. Då var min tanke att bo där i kanske 3 månader högst, men sen rullade tiden bara på och min käre jobbarkompis (som bodde i den lägenhet som jag nu ska flytta in i) hittade aldrig någon annan lägenhet. Men nu så, drygt 10 månader senare är det alltså dags, dags att flytta! och vilken flytt det blir... hela 1,5m i sidled! flytthjälp?

Sitter på jobbet nu, men ska när som helst bege mig hemåt. Min kusin & hans fru kommer över med ett köksbord som jag ska få, hur snällt är inte det? Tack, tack, tack! Köksbord... undra om jag minns hur ett sådant ser ut? Minns jag hur ett kök ser ut? Ingen aning...

Kommer att sakna min lilla lägenhet, det är ett som är säkert. Mkt som har hänt där, både bra och dåligt. Men man måste gå vidare, uppgradera sig! Get somewhere you know...


/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0