Dagen

Idag har det varit en riktigt jobbig dag på jobbet. Inte jobbmässigt då det va väldigt lugnt. Däremot blev jag inkallad på två av chefernas (förstår inte hur dom kan få va chefer över huvud taget ;)) rum där dom skulle ha nån form av förhör med mej. Det va riktigt jävla jobbigt! Haha!

Efter jobbet gick jag til kiropraktorn å sen åkte jag till lägenheten, det är fixat lite nu, så imorgon sätter jag Emil i arbete, mååååla! Jag släpper av han medan jag åker å jobbar, jag tycker det är rättvis fördelning. Så snart är det nog Bye bye Bålsta, iaf i veckorna ;) hihi.

Nu ligger jag näst intill utslagen på sängen. Är sjukt mätt efter middagen. Det blev grillat å det är ju förjävla gott, så man äter lite för mycket tyvärr. Men det är nästan värt det. Till middagen firade vi även Emil som fyllde 18 när vi va i Spanien. Jag hoppas han är nöjd med presenterna iaf.



Här är min kära bror som nu blivit hela 18 år! :D


Återkommer senare!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0