Brådis

Har ni lite bråttom så kommer inte kunna skriva speciellt mycket.
Men gårdagen var grym! Längesen jag hade så kul som jag hade igår, tack tjejer!

Vi började hemma hos Carina, fortsatte till fridays för att beställa in dom berömda strawberry daquirisarna (vet ej hur det stavas, haha) och det slutade sedan på Berns där vi blev glatt överraskade. Vi hade inte hört de bästa om det innan men som det lät efteråt så var vi alla väldigt nöjda med stället och det är ett ställe som jag lätt skulle kunna gå tillbaka till.

Nu bär det av till mormor, hon fyllde hela 62 år igår så ska dit och äta middag och sova över, därav kommer min uppdatering inte vara den bästa.

Vi tog massor av kort igår också, hoppas bara inte Emma lägger upp alla fulkort, haha. Förstår inte hur ful man kan bli på kort, helt otroligt. Men det är väl så man ser ut i verkligheten.. 8-)

Ha en bra lördag nu och simma lugnt!!

Kramar Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0