Bakis...

Usch. Jag mår inte så bra. Varför ska man dricka? Varför måste man bli bakis? Haha. Dagen igår va en hektisk dag. Först jobba, sen systemet, hem å käka, åkte å spela volleyboll med grabbarna, haha. Sen va det hem å vänta på Jossan. Det blev pizza, en massa skvaller å dricka. Ytterst trevligt.

Jossan blev hämtad å då chilla jag med Emils kompisar å lärde dom lite fina drickspel. Dock va det nog jag som blev tvungen att dricka mest då dom gadda ihop sej mot mej :(

Jag är arg på Jossan. Hahahaha! Eller inte seriöst arg, men hon har nu sagt nåt om mej som inte va helt sant så nu har jag helt plötsligt en dejt till stranden på torsdag. Hahaha!

Jag har fortfarande inte gått upp, har massa jag behöver göra idag, men jag orkar inte riktigt just nu. Men tar tag i det lite senare, ska kanske sova lite först. Ikväll ska jag till Linda som fyllde år igår å fira henne. Ska bli jättetrevligt, dock måste jag dra tidigt så jag måste hämta mamma å pappa på Arlanda.


Jossankossan å jag!



Hörs sen!

//Emma


Kommentarer
Postat av: jossan

hahahah men söta lilla emma, först och främst vad har du lagt ut för bild?! :O INTE okej! sen kan date vara trevlig på trosdag ;) haha du kan tacka mig senare haha :P

2010-07-17 @ 18:35:05
Postat av: Emma

Jag gillar den! :D Hahahaha jag är inte övertygad, vi får nog se hur det blir med den saken ;)

2010-07-18 @ 12:36:22
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0