Träningsvärk och för tajta byxor..

Hade alldeles för tajta jeans på mig idag så nu har jag typ blåmärken på höfterna för dom satt för hårt, haha!
Nu blir det antingen leggings eller baggybyxor imorgon.. inte dom svarta tajta i alla fall.

Träningen idag var tung! Benen var inte så pigga från gårdagen och att springa i 45 minuter och sen köra styrka på det var inte det roligaste. Mina armar kommer inte fungera normalt imorgon det känner jag redan nu.

Jag och Emma pratade i bilen påväg till träningen om träningsvärk osv. och vi kom fram till att vi tyckte nog att det är skönast att ha träningsvärk i magen, eller jag tycker det i alla fall.
Vart har ni helst träningsvärk? ;)

Tycker dock att det är skönt att ha träningsvärk varen på kroppen det är, då känner man att träningen gett något!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0