Träning på G

Haha! Emmas historia var klockren!
Läste historian när jag satt i köket medans mamma laga mat, helt plötsligt så började jag asgarva och hon fråga självklart vad det var som va så roligt. Då läste jag upp den för henne och svaret jag fick var "den är ju gammal och inte alls så rolig som du tycker att den är"

Jag tycker att mamma har vrickad humor ibland, det har hon verkligen och att hon inte tyckte den var rolig förvåna mig.
Erkänn, lite rolig är den? :P

Kvällens träning innehåller löpning och brottning, med tanke på vädret så är jag inte så jättetaggad på löpningen. Snön kommer kännas som små spikar i ansiktet om vi blir tvugna att gå ut och springa i det här vädret, vilket min magkänsla säger att vi kommer behöva också. Men å andra sidan så får man väl se på hur dom uppe i norr har det, dom får väl stå ut med sånt här dag in och dag ut november-april (?)

Något som gjorde mig glad idag är ett sms jag fick från Coach O'conner "I have been getting calls for players like yourself. Are you really interested? I think there could be a big scholarship for you"

Väldigt roligt att höra och självklart är jag intresserad! Skulle vara en dröm att åka till USA för att plugga och spela fotboll. Detta kommer dock inte att hända förän 2011 isf. Men alltid bra att vara ute i god tid ;)

Nu är det dags att byta om, snart kommer Emma hit och innan ska jag köra upp lillbilen till garaget så den inte fryser ihjäl :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0