Torsdag

Snart är det helg! Sjukt skönt! Veckan har gått hur fort som helst å snart är det dags för sista träningen för veckan. Jag vet inte va det är med mej, jag är sjukt trött hela tiden. En anledning kanske kan va att det är så mycket med träningar å jobb just nu att det ofta blir att åka direkt å att jag då när jag slappnar av när jag kommer hem är helt slut. Om det inte är det har jag ingen aning om va det kan va :P

Den här dagen kom jag dock hem tidigt. Riktigt skönt. Jag va ändå borta i Botkyrka å härja. Va en massa chips som skulle byggas. Det tog rätt lång tid å gjorde så jag inte hann åka till Daglivs efter. Så det va bara att åka hem. Har tagit det lugnt sen jag kom hem, plockat lite på rummet å kollat på tv. Snart är det middag å träning.

Det är alltid lika spännande att åka till träningen då man aldrig vet om det är löpning å fys ellr fotboll ;) Detta mysterium gäller även idag så det blir till att packa med sej dubbla träningskläder. Hur ska detta gå när man väska brukar va överfull av en?!

Kan även säga att det känns i kroppen att det va hårdträning igår, dock va kroppen lite mer van än första gången så har inte lika mycket träningsvärk.... än :D

Längtar även tillbaka till värmen. Är trött på kylan nu ;(

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0