Torsdag

Nu sitter jag på sängen å bara tar det lugnt i väntan på Södertälje - Djurgården. Träningen idag blev inställd då det kommit på tok för mycket snö. Hur mycket snö finns det egentligen? Helt sjuuukt!

Dessutom va vi klara jättetidigt på jobbet idag så det blir en riktig slappdag idag. Love it!

Jag kan även säga att jag har träningsvärk. Tränaren vi har på onsdagar är totalt galen å jag kan med säkerhet säga att han inte har nån som helst aning om va vila är. Jag funderar på om jag ska lära honom det nästa vecka?

(Hmm, jag försökte även ladda upp tjusiga bilder till er, men det vill sej inte alls. Kommer vid ett senare tillfälle då blogg.se är lite mer sammarbetsvillig).

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0