Söndag = slappardag? Skulle inte tro det

Emma har uppdaterat flitigt, tur är väl det för annars skulle nog den här bloggen pratiskt taget vara död vid det här laget.

Som sagt så är det semi-och finalspel i Solnahallen den 13 februari, hoppas ni kommer vara där och kolla! Annars blir jag besviken... Jag ska i alla fall försöka ragga med mig lite publik. Superkul om det är många som kollar ju :)

Dagen var lång igår och jag var länge tveksam på om jag skulle orka gå till MP men väl hemma så kom jag på andra tankar och var inte så trött längre så det blev att fixa sig och sen ta 23.21 tåget mot stan för att hoppa av i jakan. 
Det var sjukt mycket folk där och många som man kände så det var jätteroligt!

Tog nattbussen hem och kom hem rätt tidigt, kvart i tre tror jag klockan var och somnade sedan gott runt tre.

Nu har jag massvis av plugg. Efterkrigstiden måste vara världens mest ointressantaste händelse, riktigt tråkigt. Sen blir det träning ikväll mellan sex och sju.

Två bilder från Falun igår (:

 

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0