Så va det äntligen fredag igen :)

Äntligen fredag! Som jag längtat till helgen. Inte för jag har överdrivet mycket planerat, utan mest för att jag har varit så himla trött hela veckan. Dagen började med att jag vaknade av att jag va säker på att någon öppnade min dörr å sa "Emma!!" Jag satte mej upp snabbt, helt övertygad om att jag försovit mej då jag brukar gå upp först. Jag svarar några gånger men ingen säger nåt å sen kollar jag på klockan. Halv sex. Det va en hel kvart kvar til klockan skulle ringa första gången. Skönt!

På jobbet gick det lika bra som vanligt ;) Folk gillar att reta mej idag så idag va det mina skor det va fel på. Fick även höra av en att jag såg mycket yngre ut än 20. Det kändes väl sådär:P Sen va det även en gubbe som va inne å handla som alltigt flirtar med mej när han är där. Det är lite smått obehagligt.

Blev en rätt tidig dag så kom hem i god tid. Kvällen kommer bli hur lugn som helst. Ska käka middag snart å sen blir det till att lägga sej å käka chips å kolla på tv. Har fått hem några nyheter i chipsväg, så måste ju smaka ;)

Vi hörs efter maten igen!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0