Plugga... -.-

Gissa vad jag har varit duktig idag.
Jag har pluggat! Förvånansvärt bra tycker jag då det fortfarande är jullov, sjukt jobbigt att skolan börjar på fredag igen. Så jag tänkte att det är likabra att börja i tid då vi har massor att göra när vi kommer tillbaka.

Nu håller jag på att laga lunch till mig och lillebror, spaghetti och köttfärssås blir det.

Tycker det är kul att man får så bra respons när man frågar vad ni vill läsa om! Inte en enda har sagt något så ni kanske är nöjda med det vi skriver om? Om ni är nöjda är vi nöjda.. Men vi ska nog lyckas få den här bloggen lite mer intressant än vad den är nu, vet dock inte om det funkar då jag och Emma har världens mest intressantaste och händelserika liv nu för tiden.. juste Emilia också, henne glömde jag.

Förresten, var ju nyss nyår! Har ni några roliga nyårslöften man får ta del av?

Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-25 00:00 Kungsängens IF - FC Järfälla

2010-01-04 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0