Natti

Fy tusan vad det är kallt ute!!
Så fort jag gick utanför porten idag för att åka till träningen så började jag att hosta på grund av kalluften, stackars mina små lungor :(
Var riktigt längesen det var såhär kallt, i alla fall vad jag kommer ihåg..

Träningen idag var jätterolig tycker jag, vi fick igång spelet bra efter ett tag och då gick det ju faktiskt att rulla runt bollen och komma till anfall, hehe.

Imorgon är det återigen nike-cupen. Vi måste göra betydligt bättre ifrån oss än vad vi gjort under gruppspelet och åttondelsfinalen, vi måste få vårat spel att fungera och få rull på bollen. Annars vet jag att allt kommer bli pannkaka och det tror jag att resten av laget vet också.
OM och jag säger om vi förlorar så måste vi ändå känna att vi gjort 100 och att det andra laget helt enkelt var bättre än oss vid det här tillfället även fast vi gav allt, jag vet dock att ingen av oss kommer att känna så om vi förlorar även fast vi kanske gjort vår århundrades match, så det är bara vinna som gäller.

Nu är det dags att sova, tidig match imorgon.
Sov gott!!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0