Nästan, men inte hela vägen

Vi gick långt men inte hela vägen.
Vi gick till final men förlorade den, det sög.
Finns inte så mycket att säga, tycker att vi spelade ganska hyffsat genom kvarten och semin, sen kändes det som om motivationen och viljan försvann. Ingen ville ha boll, ingen ville hålla i bollen och ingen vågade utmana.

Dom vi mötte försvarade sig väldigt bra och det var ett bra lag det måste jag ge dom. Men att vi förlorade på det sättet som vi gjorde tycker jag var jobbigt, för jag vet att vi kan så mycket bättre.

En andra plats i Nike-cup 2010 är ändå bra tycker jag.
Nu har vi bitit i det sura äpplet och förlorat en final en gång och det kommer inte att hända igen.
Nästa cup spelar vi på lördag, Haningen open. Kom och kolla (;

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0