Lördag

Hej bloggn!! ;)

Jag har haft en otroligt bra dag, träffade Belma som jag inte träffat på jättelänge och vi hade en hel del att uppdatera varandra om. Vi tog som vanligt en fika på Tasty's och idag fick jag två hallonpajer till priset av en :o haha. Lyxigt värre men åt dock inte upp båda.

Innan fikan hade vi varit på H&M och Gina, från H&M kom vi ut med en varsin påse i nypan, jag köpte en svart spetsaktig klänning, det är väldigt fin men är fortfarande lite tveksam på den, måste höra vad mamma tycker när hon kommer hem imorgon, men slutar nog med att jag behåller den :)
Och Belma köpte en jättefin rosa tröja, lovely som eneglsmännen skulle sagt, eller typ georgeous, hehu.

Från Gina blev det inget men hittade några snygga leggings och ett par jeans jag vill ha, hoppas hoppas hoppas att mamma och pappa vill betala dom (a)

Ikväll blir det kycklingquesedillas (?) till middag, galet gott när mamma gör det hoppas jag lyckas lika bra..
Sen har jag hyrt filmen Dumpa honom. Har hört att den ska vara riktigt bra, så med god mat och en bra film så blir det här nog en toppenkväll. Bara sällskapet som saknas (Belma, haha)

Jag och Belma, USA -09


Puss å Kram

Sarah

Kommentarer
Postat av: belma

Du är bäst vännen! :)

2010-01-24 @ 12:52:28
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0