Löördag

Gårdagskvällen var jättetrevlig och mysig (:
Vi gjorde tacos till middag och till efterrätt blev glass och bär, yummie!
Och filmen Patrik 1,5 var också riktigt bra! En perfekt kväll ;)

Dagen har spenderats med Sara. Vi tog oss en tur i bilen och det blev ända bort till nya Sollentuna centrum där ingen av oss tidigare varit. Centrumet var väldigt fräscht och stort dock väldigt glest enligt mig.
Fanns inte så många affärer som jag hade trott och blev faktiskt lite smått besviken, men sånt är livet.

Efter Sollentuna centrum åkte vi hem till mig och tryckte(tröck?) på filmen Gustav 2. Vi båda somnade en kort stund men vaknade upp mycket piggare efter.
Sedan bar det av till konsum för att köpa ingredienser till kvällens efterrätt, lite bortskämd med efterrätter den här helgen känner jag, men man måste få skämma bort sig själv någon gång (;

Nu är det dags att duka för middagen.

puusss

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0