Lång dag

Fy f**n vilken dag.

Den började med att jag försov mig så jag var tvungen att ta bilen till skolan, så långt gick det smärtfritt. Väl i skolan började vi att arbeta på vår cup som vi ska ha som projektarbete, en cup för tjejer i högstadiet. Vi skickade ut lite mail till olika skolor och sponsorer osv. - gick också helt smärtfritt. (Någon som är intresserad av att sponsra?!)

Värsta långa håltimman som jag och Glen spenderade på donken för att sen åka tillbaka till en engelskalektion där vi skulle sett på film, men filmen ville sig inte riktigt så det blev att skriva om homosexuella och båda sidors syn (för & emot) och varför dom tyckte så. Var dock roligt att höra alla tankar om det.

Sedan kom det jobbiga. Värsta olyckan med två lastbilar (läste jag nu på aftonbladet) hade skett vid ett tiden på dagen vid Brunnavfarten. Motorvägen mot enköping, och hem för min del, var fortfarande avstängd även fast klockan var tjugo i fyra och gissa vilka köer det var. När klockan var kvart i fem hade jag kommit till avfarten vid stäket och ni som brukar åka där ofta vet att det inte är så långt mellan jakan och stäket men den biten hade alltså tagit över en timma för mig att åka. Och med en träning som börja vid sex så blev jag lite smått stressad så jag valde att åka direkt till träningen.

Snäll som Emma är åkte hon förbi hemma hos mig och hämtade min väska med träningskläder i, supergulligt!

Läs om olyckan här om ni vill..

Så det var min dag! Hur var eran?!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0