Ladda...

Nu har jag slagit mej ner i soffan, sitter riktigt bekvämt, är mätt å belåten efter en trerätters middag å har datorn i knät. Kvällen kanske inte blir så tokig trots allt ;) Pappa å jag är ensamma hemma så vi sitter å kollar på på spåret med varsin dator i knät. Sociala gänget!

Jag har förberett mej å packat väskan inför imorgon, känns dock som att jag glömt nåt, ingen bra känsla. Men blir till att å igenom en gång i morgonbitti. Det som är ett måste under kvällen är att lägga in några fler låtar till mobilen. Bland annat den som jag la upp här igår. Om jag bara får in låtarna på telefonen kommer bussresan bli fantastisk ;)


En annan fantastisk låt! Den kommer spelas ett antal gånger imorgon.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0