Jag dissar aldrig!

Jag måste bara försvara mig här då Emma säger att jag dissar.

Det är något som jag verkligen inte håller på med och jag skulle aldrig dissa dom två söta och goa tjejerna som ska på bio ikväll. MEN som jag har berättat så har jag förfärligt ont i min tå och kan inte gå normalt så då känner jag att det är bättre att ligga hemma en kväll och ta det lugnt än att vandra runt inne i stan och få ännu ondare. För det är ju faktiskt det som kommer hända.

Tån måste bli frisk till på söndag så därför står jag över bion ikväll, vilket jag tycker är tråkigt då jag inte har något annat för mig. Blir en kväll hemma med Let's Dance som sällskap. Tråkigt btw att Vickan åkte ut förra veckan, hon borde verkligen inte varit den första som fick lämna programet..

http://i.a.cnn.net/si/2007/writers/mark_bechtel/09/04/guide0910/p1_svensson.jpg

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0