Helgen!

Det har varit väldigt dålig uppdatering av mej här i helgen så jag tänkte ta å berätta om min helg.

I fredags åkte jag in till stan å käka middag med Emilia, Henke, Linus, Vigge å Agge. Vi käkade buffé å vi blev lite väl mätta. Direkt när vi käkat klart nästan sprang jag å Emilia för att hinna till bion. Filmen va bra faktiskt, riktigt rolig :) Efter filmen åkte vi hem till Emilia å snacka skit ett tag innan jag blev hämtad av killarna å åkte hem :)

På lördagen så va det full rulle. Först åkte jag ner å spela lite pingis å sen blev det tennis efter det. Sjukt kul. Jag funderar på att byta karriär :D På kvällen sen va jag, Josse, Linda, Stefan å Christoffer å badade å hade mys hemma hos Christoffer. Blev en rätt tidig kväll med lite chips, godis å läsk :)

Idag har jag kollat vårt sm-kval som vi vann. Så nu blir det spel nästa helg i Falun. Duktiga ni är tjejer! Sen tränade jag lite på kvällen å nu sitter jag här å kollar på Johan Falk. Grymma filmer. Kan verkligen rekommendera dom :)



Va har ni gjort i helgen? :)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0