Helg snart

Den här dagen var och är mycket bättre än gårdagen.

Åkte till Södertälje för ett träningspass och teoripass och fick träffa Lina som jag inte träffat på åratal. Jag spelade med henne när jag spela i Hässelby och det var otroligt roligt att träffa henne igen. Vi lär ses många fler gånger nu då hon har skrivit på för Vasa.

Träningen var jätterolig, det var kul att komma ut på konstgräset. Temat för dagens träning var spelbarhet. Vi jobbade mycket med över-och underläge och hela tiden att hitta yta och att vara spelbar.

En god lunch bjöds det på efter och sedan ett kort teoripass. Bra dag!

Nu sitter jag och väntar på att återigen bege mig mot en träning, löpning och brottning.
Men innan dess blir det middag med Janna och Emma, har frågat Emilia också men vet inte om hon fått mitt sms. Eller så väljer hon bara att inte svara så fort och det vet vi ju alla att hon gärna gör..

Halva veckan kvar sen är det helg!! :D

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0