Heeeelg!

Äntligen helg! Känns verkligen välbehövligt då jag känner mej sjukt trött. Inte för det blir nåt sova i helgen, men ändå. Imorgon ringer väl klockan typ halv sju. Bussen går från Väsby klockan åtta å sen åker vi mot Falun. Dags för ytterligare två matcher i Futsal SM. Så imorgon kära ni, Håll Tummarna!

När vi spelar två matcher blir det raka spåret hem å sen är vi väl hemma nån gång på kvällen, typ nio-tio tiden. Hela dagen går imorgon alltså. Men det ska bli kul. Bussresorna med lagert brukar ändå va rätt mysiga, (den tiden på bussen jag håller mej vaken) det är ju förjävla härliga tjejer i laget :)

Kvällen blir lugn, blir till att äta middag med pappa å Emil då mamma är å spelar veteran SM. Jag fick nyss veta att hon gått till final! :D Nu ska jag hålla mina tummar så hårt jag kan så hon vinner den oxå. Efter maten blir det väl lite slötittande på tv för att sen sova i bra tid.

Låter som en fantastisk fredag va? ;)


Bjuder på en bild på mej å min kärlek på Jamaica :)

Va ska ni göra i helgen?

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0