Gaaah, tråkplugg!

Natten var inte den roligaste, hade galet svårt att somna och sen när jag precis somnat så vaknar jag av att alla helt plötsligt är uppe. Min stackars lillebror mådde illa och resten tänker jag inte berätta, tror nog att ni har nog med fantasi för att kunna lista ut vad som hände. Och ja, det var min natt, vaknade ett par gånger till och gick upp för att se hur han mådde och somnade nog inte till ordentligt förän fyra imorse.

Min dåliga sömn denna natt resulterade i att jag var riktigt trött imorse och bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag. Tanken var att det skulle bli en pluggdag men jag somnade med boken i händerna, haha.

Nu är jag dock piggare och funderar på om jag ska öppna den där tråkiga historiaboken trots allt. Morgondagens prov handlar om efterkrigstiden och hur kul är det på en skala 1-10?! 0 skulle jag säga. 

Även fast jag inte är trött längre så känner jag på mig att jag kommer somna om jag bestämmer mig för att börja plugga. Efterkrigstriden är dödstråkigt att läsa om, bara en massa årtal, tråkiga namn och händelser som inte intresserar mig ett dugg.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0