fredag, äntligen!

När jag vaknade imorse var jag stel som en pinne och träningsvärken i armar, ben, nacke och rygg gjorde det inte lättare att komma upp ur sängen, men med mycket om och men gick det.

Träningsvärkens stelhet försvann lika fort som en godispåse kan försvinna i mitt sällskap, och det ska ni veta är riktigt fort. Så vill ni ha hem mig säg att ni har en godispåse hemma så faller jag lätt... men det var något helt annat out of the topic liksom och det var inte meningen att ni skulle få veta det heller..

Men som sagt, åter till ämnet, träningsvärken finns fortfarande där men det är inte lika stelt.

Det är ju faktiskt fredag idag och jag hade bara en lektion så jag lyxade till det lite och tog bilen till skolan idag. Hämtade upp Bea innan jag styrde kosan mot skolan och religionsprov som jag inte pluggat mycket till alls. Förvånansvärt nog så verkade det lilla jag läst ur boken fastnat i mitt huvud så det känns som om det gick bra.

Har spenderat hela eftermiddagen i sängen framför tv:n och kollat Gossip Girl. Har fått låna första boxen av Emma och började kolla igår natt och jag skämtar inte när jag säger att det är beroendeframkallande.
Så det var min eftermiddag! Nu ska jag börja vandra mot Bea för middag, Let's Dance, glass och varma bär och en bra film :)

Hoppas ni får en bra kväll/helg!

xoxo

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0