För mycket i skolan :(

Det känns just nu som om bloggen står vid kanten av ett stup, den lutar sig sakta över och kollar ner. Nedanför är det bara svart och tomt. Precis som det ser ut nu på bloggen just nu, svart och tom, tråkig och inga uppdateringar. Den är beredd på att hoppa.

För tillfället så finns det inget kul att skriva om, ingen som vill skriva om något. Ingen mer än jag... känns det som.

Meeeeen, bort från allt det gråa och negativa. Kom hem från skolan för flera timmar sen och det känns fortfarande som om min kropp inte har återhämtat sig från kylan. Termometern visar bara -8 men det känns som om det skulle vara minst -20 ute.
Förövrigt, frånsett kylan, så mår jag bra. Jag har dock inte räknat in allt plugg. Mitt huvud orkar inte av så här mycket efter att ha slappnat av i tre veckor och sen när vi kommer tillbaka är det pang på. Då blir det jobbigt!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0