...

Jag har för tillfället inte så mycket att säga. Dagen har varit riktigt jävla lång å jag är helt slut så ska faktiskt krypa ner i sängen. Återigen ber jag om ursäkt för min dåliga uppdatering, tycker synd om Sarah som är ensam, men hon gör det jättebra! :D Jag har bara inte haft tid eller ork.

I morse åkte jag hemifrån halv sju, sen kom jag hem halv sju å åkte till träningen kvart i sju. Som sagt, en lång dag :P Om träningen kan jag inte säga så mycket mer än det Sarah har skrivit. Jag får se om jag kommer upp ur sängen imorgon :P Kan dock tillägga att Sarahs mage inte kan bli så mycket plattare, så det var en liten lögn från hennes sida ;)

Jag lovar att jag ska försöka uppdatera iaf lite imorgon till er :) Jag har inte glömt bort er, lovar! :D

Puss å godnatt //Emma

Kommentarer
Postat av: Williamkaia

Awesome site!

2011-09-27 @ 14:15:05
URL: http://williamkaia.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0