Dagen

Återigen ett inlägg från Sarah, måste blir väldigt ensidigt och tråkigt att läsa mina tråkiga inlägg hela tiden..
Men så är det när ingen annan uppdaterar, måste säga att Emma uppdaterade nästan bättre när hon var i Thailand och Emilia vet vi ju alla att hon pratiskt taget inte tillhör den här bloggen längre.

Kom nyss hem från jakan och jetmacken där jag ätit min middag med Sara. Som vanligt en kyckling och avokadoklämma, helt otroligt goda!
Dagen spenderades i stan, först på ett möte och sen vandrade jag runt där, också då med Sara men även med Jeanette.

När jag satt på tåget in mot stan så läste jag Metro och det är ruskigt hur horoskopen stämmer ibland, eller oftast.
Som idag t.ex. då stod det att dagen kan vara viktigt för att det kommer innehålla planering inför framtida planer och det stämde ju. Men dessa framtidsplaner ligger än så länge långt fram i tiden.

Vad har ni haft för er? :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0