Buhu

Träningen hade nog varit rolig om man hade gjort bra ifrån sig. Inga skor som passar och en tå som gör jätteont. Jag vet att det låter jättelöjligt med en enda liten tå som gör så ont att man knappt kan gå normalt men så är det faktiskt. Kan inte ta på mig några skor som känns bra och nu efter träningen gör det ont även fast jag inte går på tån, dunkar hela tiden :(
Vet inte vad felet är men hoppas att det är borta till på söndag då det är SM-spel. 

Har nyss tryckt i mig en tallrik lasange som jag värmde i micron, måste säga att den är mycket godare nylagad men det här fungerar ju i nödfall.

Klockan börjar ticka iväg men jag är inte alls trött och känner på mig att det kommer ta ett bra tag innan jag somnar...

Hoppas ni haft en bra dag i alla fall!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0