Brottning

Tänkte att ni skulle får er en utvärdering av första brottningspasset så här på kvällskvisten.

Först och främst måste jag säga att det var otroligt roligt men också otroligt jobbigt. Nöje och nytta är dock en väldigt bra kombination tycker jag. Vi körde väldigt mycker armar, som också var väntat och dom är som gelé nu. I duschen var det svårt att schamponera håret för att dom va så trötta, haha! Man orkade inte hålla dom uppe...

Vi körde inte så jättemycket mage denna gång vilket var lite av en besvikelse då jag skulle vilja förbättre min mage lite, hehu. Plattare och snyggare mage går det alltid att få.

Men jag har gett mig f*n på att jag ska köra 100% dom här träningarna, dom ska ge och visa resultat annars är det bara bortkastad tid och träning tycker jag. Fullt ös medvetslös!

http://mobil.svt.se/content/1/c6/70/85/97/O-BROTTNING380.jpg

 

Vi använder varken sådana här kläder eller brottas mot varandra på det här viset under träningarna, som jag skrev i det tidgare inlägget så handlar det om styrka, smidighet och spänst. Det är det vi tränar :)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0