3 Januari 2010

Nu var det faeen ett tag sen jag skrev här senast.
Jag fick höra idag att Emilia tycker att vi borde skriva om mer intressanta saker i bloggen men då frågar jag er läsare, vad tycker ni är intressant? Vad bör vi skriva om för att göra den här bloggen så stor som möjligt?
Och Emilia som knappt skriver något borde egentligen inte ha något att säga till om men jag håller med henne, bloggen har blivit ganska torr och tråkig dom senaste veckorna.

Säg vad ni vill läsa om så ger vi er det ni vill läsa om.

Idag var det återigen dags för nike-cupen och dagens motståd stod nacka för. Vi spelade en riktig plattmatch och jag var galet dålig. Tillslut vann vi matchen på straffar och straffen som jag lade var nog det enda bra jag gjorde under dom tjugo minutrarna vi spela.

Stannade kvar i hallen ett bra tag för att se BSK:s herrar spela, dom vann första, också dom på straffar men förlorade tråkigt nog andra matchen med 1-0.

Ikväll ska jag baka hallon&blåbärspaj hade jag tänkt, överraskning till pappa och Jonas som kommer hem från Uppsala och Storvreta innebandycup.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0