13 Januari 2010

Nyss hemkommen och vrålhungrig! Mamma står just nu och lagar korvstroganoff, ska bli riktigt gott! Kommer dock inte kunna äta så mycket då vi har träning halv åtta, löpning och brottning (styrka, spänst och smidighet). Ska bli otroligt roligt, har sett framemot brottningsträningarna ett bra tag nu :)

Direkt efter skolan åkte jag med pappa till bilaffären där vi skulle hämta vår nya bil, en Ford Focus, ganska najs bil faktiskt :) Vi började prata lite om sponsring osv. och kom in på fotbollen, hur coolt skulle det inte vara om dom sponsra med en bil?!
Men än så länge är det bara mina tankar som skenar iväg... och ganska långt, kommer nog aldrig bli av.

Men någon som har ett företag som vill sponsra mig, min fotboll och min satsning? Skulle vara perfekt, hehe.

Har egentligen massvis av plugg så det hade nog varit bättre om jag åkt hem och pluggat istället för att följa med pappa, men man gör ju sina val och just nu ligger inte skolan på 1:a plats på min prioriteringslista.. Det har den i och för sig aldrig gjort. Men ett prov imorgon och ett på fredag och jag har inte börjat ännu! SUPER!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0