1 Januari 2010

Så var det nya året infirat.

Kvällen började med middag uppe hos kusinerna, efter det drog jag vidare till jakan för partyy.
Kvällen var väldigt rolig och lyckad tycker jag.

Kom hem runt halv fem imorse i en taxi. Nattbussarna är ju inte dom bästa och jag tycker synd om Ensa som var tvungen att sätta sig på nattbussen in mot stan. Men förhoppningsvis gick det bra för han också :)

Vaknade väldigt pigg runt tolv och hoppade direkt in i duschen och nyss åt jag frukost, eller vet inte om man kan kalla det frukost, men två mackor och ett glas O'boy blev det.

Resten av dagen blir det väl att ligga i sängen och slappa. Kanske se på nån bra film. Skulle varit perfekt om jag haft Avatar hemma.

Hoppas ni alla hade en lyckad nyårskväll/natt!! Det hade jag i alla fall :)


Sarah


Kommentarer
Postat av: Karstenagathe

Great site, keep up the good work!

2011-11-21 @ 09:59:53
URL: http://karstenagathe.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0