Varning för lättklätt!

Håller med Emma, dagens diss är definitivt alla hjärtans dag.
Ännu en sak som gör mig lite smått upprörd är alla par som ska stå och RÅHÅNGLA på stationen, kom igen, get a room eller något. Folk vill faktiskt inte se när ni står och rullar tungor med varandra.
Haha gillar mina uttryck!

Men i ärlighetens namn så är det inte så roligt att se på. En puss och en kram hit och dit är jättegulligt, men när ni börjar komma in på förspel offentligt blir det lite jobbigt. Om ni har tur kanske det finns en porregissör i närheten, perfekt! Då kan ni ju starta er en filmkarriär som porrskådisar!


Woops..


Tanken slog mig att mitt senaste inlägg om att jag ska leva i celibat kan ju faktiskt misstolkas, och det rejält!
Jag tänker då inte leva i celibat men kanske i ensamhet (ensam i en lägenhet typ, utan pojk) om den perfekta mannen för mig inte visar sig (tyvärr inte du Linus, but keep up the good work!)

Tror nog att det här får bli mitt godnatt inlägg. Måste sätta igång och plugga också...
Kommer med en uppdatering imorgonbitti innan jag åker till naprapaten!

 

Natti. xoxo

Sarah

 


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha tycker ud att jag skulle passa som kock? :P

2010-02-04 @ 22:43:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0