Tröttmössa

Känns som om jag nyss vaknat även fast jag varit uppe i ca två timmar.
Jag gäspar och ögonlocken är svåra att hålla uppe, dessutom tror jag att jag börjar bli förkyld.
Många som ligger hemma i feber och är sjuka nu har jag hört.

Kom nyss hem från naprapaten, det känns mycket bättre och det finns som sagt en liten chans att det blir spel på torsdag men då blir det att gå och behandla sig på fredagen också.

Nu är frågan om jag ska orka gå på vår sista och min enda lektion idag, religion. Vi gjorde ett prov senaste lektionen så vi kommer säkerligen att börja med något nytt. Nu blev det jobbigt... Ska det bli sängen här hemma eller tåget och skolan?


Återstår att se. Ha en trevlig dag. Hörs senare!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0