Tjabba tjena hallå!

Uppe (as)tidigt på morgonen för att åka till Södertälje och spela tre matcher som är 12x2 långa så åker vi dit och förlorar, hur kul låter det? Inte alls... Efter första matchen var jag riktigt förbannad, kände för att slå sönder något :s Folk på sidan måste faen ha skrattat åt oss, vi såg praktiskt taget ut som ett gäng stressade höns som sprang runt ute på plan och försökte få fatt i en boll.

Det var stressigt, första touchen sög, vi fick inte igång något spel, engagemanget sög. Motståndarna undrade nog hur vi lyckats ta oss till semi, skulle jag också undrat om jag satt på sidan. Ett skott på mål och ett mål.
Andra matchen så lyckades vi mycket bättre, vi lugnade ner och vågade hålla bollen individuellt. Samtidigt var vi mycket mer noggranna i passningar och i mottagningar. Vi hade verkligen höjt oss ett snäpp men det räckte och vi förlorade mot gruppen bästa (skulle jag säga) lag. Dom var grymt duktiga, speed under fötterna och härligt spel.

Nu fick ni värsta matchreferatet men ni som inte vill läsa det behöver inte läsa det (;

Nu ska jag hoppa in i duschen, har nyss vaknat upp efter en timmes sömn och måste piggna till lite, då är en dusch perfa!

Ikväll är det träning på schemat! Utomhus med boll, härligt!
(Btw så gör min baksida gör ont igen :( , måste nog ringa Martin och be om en tid imorgon )

Hoppas ni haft en bra dag hittills!



Sarah


Kommentarer
Postat av: Belma

Haha! Höns. Lugn nu sarah! :)

2010-02-12 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0