Tisdag

Veckans lediga kväll. I like! Dagen blev lång. Men Emil va med å jobba idag så det va kul :) Vi va i Bromma (tog en å en halv timme att åka dit), Huvudsta (som utan konkurrens måste va Sveriges tråkigaste centrum), Orminge å Tyresö. Vi hade en skön uppdelning. Jag körde, han sov. Dock va jag sjukt trött på hemvägen å va väldigt nära på att somna, men jag klara mej hem.

Hann även med att besök hos kiropraktorn. Kommer ta ett tag att få den nedrans ryggen rak :/. När vi kom hem så la jag mej å kolla lite på Gossip Girl. Det är verkligen sjukt bra. Dock är det svårt att fatta hur många fler skandaler som ska kunna hända? :P

Kvällen ska spenderas framför tvn. OS å Champions League! Skidskyttestaffetten snart, får inte missas.



Saknar värme, stränder, vara brun, allt :(

//Emma


Kommentarer
Postat av: carro

emma!! du är alltid brun å jag har oxå ont i halsen =( vi måste ha kört för hårt igår på fitness,känns iaf så i rumpan =)

2010-02-23 @ 23:01:23
Postat av: Emma

Neeej, inte lika som jag va för ett tag sen ;( Ont i halsen, det är inte alls bra! Haha vi körde ju lätt hårdast, man såg ju det på svettet ;) haha

2010-02-24 @ 18:35:37
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0