time to sleep

Träningen var riktigt rolig idag. Intervallöpningar och spel.

Nu har jag tyvärr slut på ideér vad jag kan skriva om... Tråkigt jag vet! Men min fantasi är inte den bästa.

Måste bara varna alla i vår grupp på esteten att jag och Sara har kommit på BÄSTA dansen till vår låt, så ni kommer inte ha mycket att säga till om nästa onsdag. Introduktionen är vår och massor av ideér kommer där till. Bra va? Slipper ni anstränga era små hjärnor :)

http://bloggportalen.aftonbladet.se/blogportalimages/avatars/originals/39291.png



Det var väl allt för mig ikväll... önskar alla en god natts sömn och söta drömmar.
Kort, enkelt och lättläst inlägg, perfekt!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0