söndag

Hej hopp i lingonskogen!

Gårdagens planer blev totalkraschade tråkigt nog. Hade tänkt att dra ut men det sattes käpparna i hjulen. Den som sa att man kan va lycklig och ha kul utan pengar, den människan hade allt fel ska jag säga er!

Även fast studiebidragit nyss kommit har jag inga pengar kvar, bensin och telefonräkning, poff.

Idag har jag gjort lillbilen fin, den har tvättats både på in-och utsidan, dammsugning och oljebyte. Är lite roligare att köra en ren bil, dessutom ska den besiktas imorgon! :o Får se hur det går, förhoppningvis bra.

Vi har äntligen sportlov och jag får äntligen en chans att andas ut från allt besvär. Fööör mycket snurrar runt i mitt huvud för tillfället och lite lov och andrum på en vecka bör kunna göra det bättre, åtminstone lite.

Ikväll är det träning och OS-hockeyfinalen som står på listan!!
Missa inte USA-Canada 21.15 på kanal 1 ikväll!

http://euroross.blogspot.com/World%20Juniors%20Canada%20Hockey.jpg

 

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0