Soffliggarkväll

Nyss hemkommen från Barkarby och Jakan. I barkarby köpte mamma ett par skor och i jakan köpte Belma ett par leggings, själv kom jag hem tomhänt, fattiglapp som jag är. Prövade i alla fall ett par converse så det kändes som om det var mina ett litet tag...

Fick med mig en chipspåse hem från Ica (som jag la ner i korgen och sa att det var som tack för att jag körde mamma till barkarby) som jag ska svulla i mig ikväll. Ingen träning ikväll = soffliggarkväll. Om man får sitta där för Jonas förstås, han ockuperar tv:n för att han ska spela och så fort han inte får som han vill går han och gnäller hos mamma. Mycket bra knep av honom då han vet precis vad han ska göra för att övertala henne.

Han är inte alltid så söt som han ser ut, dock några år äldre nu.

Nu blir det att laga omelett till middag, väldigt längesen jag åt det så ska bli gott :)

Tjohej!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0