Snöstorm

När jag läste rubriken på senaste inlägget som Emma skrev så trodde jag att hon hade fixat en dejt till sig själv men hennes idé är ju stråålande!! Alla som kommenterar kanske får en dejt med Emma!

Så dags att börja kommentera nu! Vem skulle inte vilja gå på en dejt med denna gulliga,supersöta, roliga, charmiga, skrattglada & snälla tjej? Ja ni hör ju, listan blir lång om ni vill att jag ska beskriva henne.
Jag skulle inte tveka en sekund om jag vore ni (;

 

Rena rama snöstormen ute och vi ska springa och brottas idag. Inte kul någonstans. Dessutom har jag ont i min baksida :( Har varit duktig idag och ringt och bokat tid hos naprapaten, så dit ska jag på fredag och se vad det kan vara som är orsaken till att jag har ont. Justering av ryggen kanske gör det hela bättre? Eller så är det helt enkelt en överansträning. Återstår att se!

 

All snö gör att man blir lite småsugen på att gå ut och åka pulka, någon som kanske vill ta en pulkadag med mig någon gång inom en snar framtid? :

Sarah

Kommentarer
Postat av: Henrik B4

ge mig en deeejt med emma!! :D

2010-02-03 @ 17:55:22
Postat av: Emma

När, var å hur? ;D

2010-02-03 @ 23:10:33
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: B4

you tell me ;)

2010-02-04 @ 15:45:16
Postat av: Emma

Uuuuhlala! ;)

2010-02-04 @ 20:47:06
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0