Snö, snö, snö

Jävla snö! När ska den ta slut? Jag orkar inte med mer snö nu. Dagen har varit bra, men lång. Jag va helt sjukt trött när klockan ringde 06.00. Så låg å drog mej till halv sju (a). Till mitt försvar sov jag faktiskt inte så bra i natt. Vakna flera gånger. Brukar aldrig hända... Dessutom denna tidiga morgon va jag tvungen att ställa mej å packa träningsväskan. Inget att rekommendera om man vill komma ihåg allt.

Åkte först till Bromma för att hämta upp lite material, fortsatte till Botkyrka för att sen åka till Daglivs. När jag parkerade bilen kom jag på att jag nog inte hade packat med mina löparskor. Mycket riktigt. Blev till att ringa hem å be Emil ta med dom då vi både skulle till kiropraktorn. Jag hämtade en remiss å mötte Emil i dörren å fick mina skor. Sen bar det av till Sophia hemmet.

Där va det i princip jag å pensionärerna. Men jag satte mej fint å vänta på min tur. Kom in, tog några bilder å sen fick jag åka. Klockan va kvart i fem när jag va klar så det blev till att åka direkt till träningen. Löpning i snö stod på schemat. Det är väl sådär, men vi kämpade på bra å va ute i en timme. Sen efter en lång dag fick jag äntligen åka hem :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0