smartiie

Smarta jag vakna för ungerfär tjugo minuter, somna framför tv:n. Kommer inte alls kunna somna senare ikväll.

Men gissa om jag fick en glad överraskning när jag kom till skolan imorse, fick veta att vi har studiedag imorgon vilket betyder att jag är ledig! Underbart. Undra vad jag ska hitta på imorgon då :)
Först och främst blir det att sova extra länge, sen när jag legat och dragit mig i sängen tillräckligt länge blir det nog att sätta igång lite med pluggandet, det är ju trots allt studiedag.

I helheten har dagen varit bra, efter skolan åkte jag in till jakan med Belma och fika, gissa vad! Blir en stjärna i kanten hos er läsare om ni gissar rätt, och inte du Belma, fusk ju :) 
Belma hittade som vanligt ett klädesplagg att stoppa in i hennes redan nu överfulla garderob (?), en superfin skjorta som jag nog också ska spendera min pengar på + massor av andra kläder, skor, jackor, väskor osv. Galet mycket jag vill ha nu. Återigen kommer frågan upp om någon är villig att sponsra? Allmosor? Bidrag av något slag?

Skämt åsido. Nu ska jag fortsätta kolla på simpsons och utnyttja min lediga kväll till fullo! Kanske ska poppa en popcorns påse?

Ha en fortsatt bra kväll! (:

 

Bilder från idag, tagna från Belmas blogg.

Sarah


Kommentarer
Postat av: Belma

Haha,ja..undra vad vi åt..

men du,min garderob är inte full :D

2010-02-02 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0