Sjukt trött

Jag fattar inte, men jag är hur trött som helst. Helt slut är jag. Dessutom va träningen jobbig idag å jag har typ redan fått träningsvärk. Inte okej! Dock är jag glad över att kunna hjälpa Sarah att träna hennes magmuskler lite ;)

Emilia ringde mej för ungefär en halvtimme sen å frågade om jag ville följa med ut xD Visst. Klockan är 23, då ska jag fixa mej, ta mej ner till tåget å sen åka in till stan. Jag skulle va inna typ tidigast 1. Dessutom måste jag köra bil imorgon klockan 7. Så jag va tvungen att avstå. Va inte så mycke att ens fundera över :P

Imorgon ska jag till Botkyrka igen. Är även riktigt sugen på att åka å kolla när Sarah spelar skol-SM. Hon möter en skola där en från mitt förra lag spelar. Skulle va sjukt kul att se :) Men får se om jag hinner förbi å kolla lite eller hur det blir. Ska till Daglivs efter så det blir nog lite tajt.


Bild på mej å Emilia från en utgång i somras. Gud va jag saknar sommaren :(


Men nu ska jag i vilket fall som helst sova. Måste orka upp imorgon.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0