Semla

Hallå där!!

Har nyss ätit middag, en jättegod pastagratäng som mamma lagat.

Hos naprapaten gick det bra, han tyckte att det kändes mycket bättre än förra gången men han är fortfarande osäker på om jag får spela skol-SM på torsdag :(
Men ska dit imorgon, i övermorgon och även på torsdag, hoppas verkligen att han godkänner min baksida på onsdag så jag får spela! 

På gymmet gick det också bra, cyklade riktigt snabbt som uppvärmning. Hela 9.5 km på tjugo minuter. Eller det kanske bara är jag som tycker att det är väldigt snabbt? RäääcerSarah på cykel, kanske ska tänka om? Tränade även framsida lår, mage, armar och rygg.

Och gissa vad mamma har köpt som vi ska äta senare! SELMOR! <3
När är semeldagen? Har ingen koll på det där men har inte ätit någon semla i år så det ska bli riktigt gott.

http://iloapp.hermertz.se/blog/blogg?ShowFile&image=1233003871.jpg

Sarah


Kommentarer
Postat av: Johan

SELMOR????????? xD

2010-02-08 @ 19:59:19
Postat av: Sarah

HAHAHA oj jag skrev lite fel. Men förhoppingsvis förstår alla :P

2010-02-08 @ 21:38:27
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0