Ryggen

Just det, jag glömde berätta att jag va förbi kiropraktorn idag. Jag hade med mej röntgenplåtarna för att han skulle ta en titt på va det är för fel med mej egentligen eftersom det aldrig blir bättre. Å äntligen är felet hittat! Det känns riktigt skönt faktiskt :) Jag är jättesne. Mina kotor i nacken ligger snett å samma sak i ryggen. Så nu ska han knäcka tillbaks dom till sitt rätta, raka, ursprungsläge :P Kommer ta ett tag, men ändå. Det enda som va lite märkligt va att det låg som att jag skulleva vänsterhänt. För er som inte vet är jag verkligen inte det, så det va ju lite småskumt :P



Dock är inte det där mina plåtar, men ändå ^^

//Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

tack sötnos (: du är snyggast!

2010-02-09 @ 21:32:57
URL: http://lindajohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0